Nu

Jag var väldigt trött igår och blev hemma på kvällen.
Tidigare under dagen var jag på träning från 14.00-17.00, har alltid träning då på lördagar.
Ibland är man seg efter gårdagen, men det spelar ingen roll. Jag försöker att alltid gå i alla fall.
Efter det åkte jag och Carro hem till henne och åt sushi hihi. Blev en kort visit för jag var såå trött. Höll på att somna i soffan.
Jag tror att jag och Carro satt tysta och stirrade in i TVn i typ en halvtimme innan vi sa nått till varandra och sen stirrade vi in i TVn igen. Vi båda var väldigt trötta. Haha!
När jag kom hem, upptäckte jag en sak som gjorde mig glad. Det var skönt att få en bekräftelse på nånting.

Imorgon är det skola. Jag är nervös och förstår inte riktigt schemat. Det är helt stört många böcker som jag måste köpa dessutom, typ sju st till denna månad som är en del kurs av hela kursen. Sen är det fler böcker senare under terminen. Shit, jag måste ju förstå fel? Eller är jag helt dum i huvudet? hahaha..

Aja, funderar på att ta mig ut och köpa dem nu.
(Love this pic!!!) 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Beställ böcker på adlibris.se eller lycknis.se istället. MYCKET billigare studentlitteratur! Tar bara nån dag eller två att få hem om de finns på lager. //Faster

2011-01-23 @ 19:00:41
URL: http://ohlsenwalkabout.blogg.se/
Postat av: Vendela

Okej, tack jag ska kolla där då :) (Kom aldrig iväg idag) hahaha

2011-01-23 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback