Bara tankar

På senaste tiden har allting kommit tillbaka till mig. Tankar som, varför var han inte med dig förrut? Varför fick du inte komma på hans födelsedag när vilka andra tjejer som hellst fick komma? The past is the past. Det vet jag, hur ska man annars komma över saker. Jag har mina egna hemligheter. Hemligheter som jag bara delar med en människa på denna jord. Tro det eller ej men det är inte mn pojkvän ;).

På torsdag har vi vart tillsammans i ett år ! Helt sjuk hur snabbt det har gått tycker ni inte? Jag hoppas att det håller livet ut. Det vågar jag säga även om jag ännu är ung. Jag älskar honom... Säkert någonting som ni hört förrut, men de här är äkta vi har gått igenom svåra tider och just nu är allt perfekt. 

Om du undrar när du ska sluta bråka med din pojkvän och tror att den enda lösningen är att göra slut,. Ge inte upp bättre tider kommer. Det kan bero på att ni är med varandra för mycket och om ni inte är det, så kanske ni skickar alldeles för många sms eller liknande. Man "tröttnar" omedvetet. Tro mig jag känner fortfarande inte att det handlade om det. Men litar mer på min hjärna än mina känslor. Om ni fattar :)!

Aja ´bye bye , ska upp och fixa lite saker.

XXX //........ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback