HELLO!

TJAA på er !
Igår var vi som sagt på grönan, skitkul! :) Det var först bara jag och Carro. Sen kom glenn och hela hans stora släkt. Var skit trevligt. Jag, Carro, Glenn och Chrille åkte insane!! Var skitkul!
Idag var det gympa träning igen. Gick väl bra, jag tänkte vara med och träna eftersom att jag har sagt det hundra gånger nu. Det slutade med att jag värmde upp, sen blev det stretching och några bryggor. Inget mer. Men nästa helg drar vi till Lillsved :)! Årlig sak. Kommer bli skitkul. Dessutom ska vi tävla i Dalarna och på Gotland! Nästa (sommar?) blir det tävling i Italien nice nice nice!

Efter träningen gick jag och lillasyster Linnea på bio. Vi såg "L.A Gigolo", var skitbra, konstigt slut kanske, men skitbra ;)!

Har kommit på hur sant detta citat är nu.
"People always leave"
För det gör de verkligen...

Tänkte lägga upp ett uuuuuuurgammalt klipp på gympan som min kära syster har fixat, Linnea, som också är med i klippet och är gymnast. Jag står bara på sidan och är bruuuuun. (det var förra sommaren)


- Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback