Rise and shine

Today....ja du vad händer idag egentligen. Igår var jag med Linnéa och Hanna på Nivå en stund. Sen drog vi till donken, till Linnéa och sen slutligen till Erik. Där vi alla snabbt somnade. Trevlig kväll, bara det att jag var så jävla trött. Hade inte räknat med en helkväll.

Pappa kom och hämtade mig idag hos Linnéa, efter att vi hade ätit frukost tillsammans. På vägen hem kom jag att tänka på massa saker, en av dom var: Är det lättare eller svårare för kändisar att hitta kärleken?
Jag menar, det kan ju inte vara svårt att hitta ragg. Men hur kan man säkert veta att personen inte bara är ute efter kändiskap eller pengar? Det måste fan vara tufft...

Jag hoppas på att hinna göra nånting kul innan skolan börjar :). Får väl se vad som händer!



- Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer
Postat av: amanda

vilka fina bilder du har, ser ut som att du har haft kul där :D:D:D:D:D:D



puss och kram skumbanan

2009-08-13 @ 20:14:43
URL: http://monket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback