Hallå ? NEUTRAAAL!

Allting som jag skriver i min blogg, har med mig själv att göra. Jag tänker på att jag endast har en termin kvar som tränare för min älskade gymnastik grupp och familj.
Jag vill göra nästa termin till den bästa någonsin. Och allting som jag skriver i mina inlägg skriver jag till mig själv, inte för att få andra att må dåligt eller nånting. Skulle jag aldrig göra, för liksom couldnt care less, som jag skrev. Menade inte att jag inte bryr mig om andra, för det gör jag. Om jag inte gjorde det, hade jag inte känt mig så besviken som jag gör.

Det enda jag ber om är att man slutar vara falsk... att alla gör vad de själva vill och slutar söka uppmärksamhet. För om någon gör någonting mot nån som bara säger sanningen, så japp, då finns jag där som en liten ängel. Alla måste sluta förstöra för varandra, det fungerar inte i längden.

 

- Peace?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback