Hemma från London!

NU har jag fått lite motivation till att gå till skolan och göra bra ifrån mig! För nu ska jag fan till London och plugga i höst :).
Har fått schema på alla kurserna, entry requirements and so on :)

Vi shoppade en hel del, var på starbucks (såklart) och tittade på lite sevärdigheter haha.
Har inte hunnit ladda upp bilderna än för jag har plugg, plugg, plugg! Men jag tänkte göra det imorn.

Missade första lektionen på morgonen, men gick på engelskan och fysiken(hade ingen fysik när jag kom dit).
Men men!
Killarna i england är inte alls som i Sverige, dom verkligen glor och visslar och håller på. Till och med gubbarna. Jag menar visst kan vissa killar vara så i Sverige, men de har ändå en gräns för det som bara slutar i att det blir pinsamt. haha, jag förstår i alla fall vad jag menar.

Journalism and Creativ writing är vad jag ska läsa i england. Då kommer jag att bli journalist, manusskribent (deltid) och författare(deltid). Om det nu går som jag vill, hoppas verkligen att allting går som planerat nu.

 

- Vendela Linda Maria Söderberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback