Neutral

Dude whats up!?

Så jävla patetiskt, ska jag också skriva ett inlägg nu? sluta om ni vill, couldnt care less.
Är det inte det dom egentligen vill? Det här började långt bak, när vi fick höra att dom ville sluta i gruppen pågrund utav att dom inte utvecklades. Bullshit enligt mig och att jag känner helt trampad på av tjejer som jag trodde var min familj är helt sjukt.
Gymnastiken är det enda stället som jag kan koppla bort allting under, jag lägger ner massor energi på tjejerna och om det går för långt så kommer jag sluta bry mig helt.
Jag slutade bry mig för länge sen för att vara ärlig. För jag märker att det finns folk som inte tål kritik.

Bye bye tjaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback