A GREAT DAY!

Nej nu pallar jag inte, har råkat trycka bort samma inlägg tre gånger nu !

Jag tänkte att jag skulle berätta allting nån dag. Berätta allting som jag låtit vara osagt.

Jag tänkte faktiskt så idag? Vad tänkte jag med?! Vissa saker är bättre att ha osagda...

Som till exempel min hemlighet om muffin. Jag såg muffin idag, så söt. Så rolig, snäll och söt.
Är inte ensam om att tycka det, såklart.
Jag vågar inte ta itu med det. Jag vet inte hur långt jag kan gå, eller varför jag känner mig så glad när jag är nära muffin. Jag undrar om det var såhär jag en gång kände, för mycket länge sedan.
På lördag har bvännen fest, hon har precis fyllt 18 år. Ska bli skitkul.
Då kanske jag får träffa muffin, kanske jag vågar ta ett steg då. Ett stort. Roligt att ingen vet vem du är, jo, en nära vän vet. Men inget mer än så.
Nån dag ska jag ta itu med det,

Nån dag...

SEE YOU!//XXX.......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback