Ännu en vanlig dag

Konstigt att veckorna går så snabbt.
Nu är det snart torsdag igen.

Bvännens fest gick bra, det var skitkuul :D
Muffin... aa jag vet inte. Ska inte säga nånting.

Känns som att för många vet om min blogg nu, för att jag ska nämna någonting offentligt.
Egentligen skulle detta bli en blogg som ingen kände till, bra jobbat Vendela!
Haha, men det är roligt .

Igår var jag och shoppade lite, alltid bra när man behöver muntras upp lite !
Snart klar med romanen kanske publiserar den här om jag inte bestämmer mig för att skicka den till bolag.
Började på den år 2004, så den behöver fixas till lite. Men det blir inga problem.

Nu ska jag fixa håret !!
God natt !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback