HELG

Igår var jag, Carro och Sandra ute på Nivå och bara hade en jättetrevlig kväll tillsammans. Sen kom Sandras killkompis också.
Jag har dessutom haft sönder min mobil... utan att jag vet hur det gick till. Jag klarar mig verkligen inte utan mobil. Helt stört att jag är så jävla sällskapssjuk att jag nästan längtar till söndag så att familjen kan komma hem nu. 
Det här är sista dagen som jag kan ställa till med nått roligt och därför tänkte jag ha nått ikväll här hemma. Kommer bli jättekul! Nu är det fredag dessutom så tror fler folk är taggade på att komma ikväll än det varit förrut när typ mer än hälften av mina kompisar jobbar. Bra för dom själv har jag inget jobb.
HAHA. 

 

BYE !

//VENDELA<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback