HOLA!

Snart åker jag, Linnea och Erika till Sunny Beach!
Det är bara fem dagar kvar, yes vi åker på lördag :)
Har inte skrivit på ettag för jag har spenderat mesta tiden hos vänner som alltid. Dessutom renoverar vi om badrummet nu, så vi har ingen dusch hemma! haha, bra att ha vänner ... ;P

Ja det har hänt massa roliga saker, i fredags åkte jag hem till Linnéa och kolla på film, fan kommer inte ihåg vad den hette men bra var den :). I lördags gick vi ut  och tog en öl på kvarnen som ligger mitt på torget i medis. Med några av Linnéas kompisar i grunden eller vad man nu ska säga.

Sen på söndagen åkte jag hem och kollade på Harry potter och halvblodsprinsen igen. RIKTIGT BRA! Men irriterande att dom hade tagit bort hela slutet ju? Eller hur ? Alltså ni som läst böckerna förstår när ni ser filmen vad jag snackar om.

Det som ska hända i slutet är att det ska bli en fight mellan onda och goda. Sedan Dumbledors begraving och Harry säger till Ginny att dom inte kan vara tillsammans längre. Viktiga saker som självklart tagits bort i filmen... alltid så. Dom försöker typ bara satsa på att filmerna ska bli roliga, tänk lite på tittarnas förväntningar...

AJA!

Leo idag!



Jag idag!




PUSS FRÅN MIG!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback