Idag !

Nu är det bara idag (tisdag), onsdag, torsdag och sen fredag kvar till vi åker! WOHO, kommer att bli så jävla roligt. Vi åker nämligen på natten till lördagen. Tror sista incheckningen är typ 05.00 eller nånting. Så vi måste vara där i god tid innan.
Vad jag ska hitta på idag vet jag inte, jag vill gå på stan. Får se om jag hittar någon att gå med. Jag skulle ha träffat Christopher idag, men han har antingen inte vaknat eller så är han upptagen. (Han svarar nämligen inte i telefon).
Jag har också kommit fram till ett jätteproblem. JAG HAR INGEN TVÄTTMASKIN! Det finns inte i Bulgarien heller, men även om det fanns, det första man vill göra är inte att tvätta, semester hallå?
Så jag funderar på att dra med all tvätt till nån kompis, haha, får man göra så? Får väl fråga, för vad ska jag annars göra? HAHA, vilket problem...

Jag och Paulina en sommarkväll



- Vendela Linda Maria Söderberg<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback