Helt konstigt

Jag har försökt att komma in på min blogg ettag nu, men det har inte fungerat. Konstigt... undra om andra haft mitt problem.

Men jag är i alla fall ensam i mitt hem och har märkt att det är faktiskt inte bara fest och kompisar som blir av då, utan även städning, tvättning, ta hand om hunden, laga mat och massa annat jobbigt. Men , men är väl skönt i längden. Förstår inte riktigt hur jag kunde säga nej till Turkiet i år. Jag är väl lite konstig ibland

Igår var jag med Linnéa och solade i vitabergsparken. Sen drog vi och tog en öl på en uteservering. (eller jag tog en cider hihi), sen åt vi glass, stötte på Natasha Pyre(sorry om jag stava fel), snacka med en gubbe, tog fel buss och åt sushi :) lång dag.

Sen kom Paulina till mig, vi kollade på tv och tog det lugnt. Sen skulle vi till seven eleven, där vi stötte på något jobbigt, vilket gjorde att vi valde att inte gå in förrens typ en timme. Innan det , lämnade vi hem Tindra, sen belle, sen det där.. bara för att köpa godis!
Dagen efter alltså idaaag, solade vi och hade det mysigt :D

Är typ kär i Jacob Black från Twilight, läste precis ut tredje boken och håller på med fyran nu . han har sån skön attityd och i mina ögon är han skitsnygg. om han bara fanns på riktigt :P haha

Markus Berg är en ny favorit också!! Han är fan skitsnygg, jag menar kolla hur han spelar ! Han gör jättemånga mål, psykar motståndarna och är allmänt skön, han har en egen stil. iiiih ny favorit !!



- Vendela Linda Maria Söderberg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback