Midsommar

Hello!!!!!!!!

Har precis fått reda på att vi ska hem till en kompis Sandra på fest, jag kommer dra dit med Paulina, Erika och Yalle. Skitkul! Har typ inget att skylla min dåliga närvaro på bloggen med den här gången. Men jag har faktiskt varit och haft en liten fest hos Paulina med några kompisar i tisdags. Mycket trevlit faktiskt. Man behöver bara sina vänner och någonstans att vara ibland för att ha roligt. Är man rolig själv så självklart har man kul? Eller ? Man gör väl kvällen som man själv vill att den ska sluta lite. Men ibland är det bra att ligga lågt.. haft mina erfarenheter.



Haha tränar:P?

Bilden under är tagen för länge sen på ett läger, syster var fortfarande blond och sitter längst till vänster. Hon håller upp Amanda som har svart och vitt.



Får se om jag orkar lägga in mer bilder senare . NU ska jag kolla klart på Sverige - Italien! Heja Sverige,:) Även om ni ligger under med 0-2.....

//VENDELA LINDA MARIA SÖDERBERG
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback