En trevlig helg!

Fredagen började bra och slutade väldigt underligt måste jag säga. Förlåt till er som drabbades, haha.
Som sagt hade en mycket nära vän till mig födelsedags middag, vilket var jättetrevligt verkligen !
Sedan skulle alla ut på krogen, så jag och några andra inte 18 åriga kompisar bestämde oss för att fortsätta någonstans. Vilket vi gjorde. Men jag hade ett par pumps på mig, kan ni tänka er något värre när man har en massa nerver i klämm? HAHA, helt seriöst kunde jag inte böja mitt vänstra ben då jag var på väg hem plus att min högra höft ryckte till efter varje steg jag tog.
Kan ni tänka er hur det såg ut?!
HAHA, folk måste trott att jag inte kunde gå i klackar eller också trodde dom väl att jag hade nått slags handikapp.

Idag har jag blivit hemma, vilket känns väldigt skönt. Mina ben vill inte gå mer! Just nu i alla fall...hihi.

Bilden under visar hur jag såg ut under kvällen.
 //Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback