Trevligt trevligt!

Jag kom hem igår klockan 20.00 ungefär, efter att ha vart hos Linnéa sedan i måndags. Då var jag även hos sjukgymnasten. Hon klämde lite på mig, fick massage och jävligt ont i högra höften. Kanske var nån läkningsmetod. Idag har jag dock ont i vänstra höften. Jag förstår inte min kropp!!

Var även och röntgade mig idag! Fick en vanlig röntgen, de röntgade ryggen och nacken. Såg faktiskt bilden på min nacke. Den såg inte bra ut. Men vad vet jag, det kanske ska se ut så ! HAHA! Förra gången som jag röntgade mig fick jag en vätska inicerad i min arm, som gjorde väldigt ont och gjorde alla mina organ lysande på röntgen bilderna. Kändes väldigt obehagligt på många sätt och hoppas att jag inte behöver göra om det någon gång!

Hittade några bilder på mig och underbara Leonard!



//....... Vendela :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback