HEJHEJ!

Jaa ni kanske vill veta hur det gick på mitt matte nationella? Jag klarade det mesta av delarna. Idag var jag iväg och gjorde det sista. Tror dock inte det gick så bra men men. Imorgon ska jag plugga matte tillsammans med min lärare MYCKET EFFEKTIVT! Sedan nästa fredag, DÅ MIN STOOORAA 18 ÅRS FEST, äger rum ska jag göra det sista inom matte C.. måste plugga plugga plugga!!!
Den 3 Juni fyller jag år, då är det även Jensen summar games! Skitkul!

Igår var jag linnea och mamma ute på en shoppingrunda. Jag köpte ett par beiga jeans leggins me love them. Är väldigt glad att vita jeans är tillbaka! Det är snyggt på sommaren när man är brun och fräsh. hihi. Så jag ska nog ta mig och köpa ett par efter min födelsedag. Man kanske får det i födelsedagspresent så jag ska inte köpa nått mer nu innan...tror jag.
Mamma beställde två klänningar till mig igår. Födelsedagspresenter. Jag vet vilka hon beställde, otroligt fina. Men no peek peek for you! Det blir att ha dem på min fest och min födelsedag.

Asså min underbara lillasyster Linnea, har lagt upp världens mysigast film på mig på youtube! HAHA kolla....
(Den är gammal och tjejerna har lärt sig myyycket mer nu!)



//Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback