TJAAAAAA!

Riktigt skön söndag egentligen eftersom veckan inte känns så tung. Imorgon har jag en lektion som jag inte behöver gå på eftersom att det är prov då och det provet har JAG redan klarat!!!!!!

Sååå vad hände i helgen då? Massa roligt i fredags var jag hemma med gymnastik tjejerna senare på kvällen precis jag skrev. Jag lägga upp en bild på fina frisyrer sen! På lördagen var det stora gymnatiktävlingen, jag fick inte vara med och tävla för jag skulle vara dommare i fristående. Vi tog en silver medalj i fristående, brons i matta och brons i hopp! SÅ MEDALJ PÅ ALLA VARV!
Sedan åkte jag och firade lilla söta Emma Rubin som fyllde 7 år, hon har blivit så stor nu! Första gången som jag var med och firade henne fyllde hon fem. Senare på kvällen drog jag och Christopher hem till hans kompis, där vi tillsammans med massa sköna människor kollade på melodifestivalen :) ! Sverige hamnade ju högt på listan...not.
Senare kom Paulina !! LÅNG DAG!

Idag har jag fikat med Carro och Glenn. Och nu sitter jag här och försöker börja på ett engelska arbete som ska in på onsdag. Lite halv tråkigt kan man väl påstå.

AJA!!!!!! HEJDÅ HEJDÅ HEJDÅ!

- Vendela Linda Maria Söderberg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback