Det är 1 år sen

4 Oktober 2008, hände någonting väldigt jobbigt i mitt liv.

Idag är det 1 år sedan. Kan inte förstå det, minnena om hur jag mådde kommer tillbaka som slag mot mitt annsikte. 1 år sedan... Hur gick det till? Vad hände?

Jag vill inte tillbaka, det finns ingenting som jag saknar idag. Men det var ett år sen som jag förlorade en del av mig själv. Jag vet inte hur jag ska få tillbaka den, eller hur jag någonsin kommer kunna släppa in någon ny.

Jag vet att alla är nyfikna på det här, men det finns ingenting mer jag kan säga än att jag mår väldigt dåligt över detta. Idag mår jag väldigt dåligt på grund av att det var 1 år sedan. Dagen känns gråare än vad den är, vinden känns som piskslag. Allting känns allmänt deprimerande. Känslan jag har inombords är orolig, sorgsen och chockerande. Vet inte hur jag ska beskriva det mer än så.

För 1 år sedan förlorade jag en del av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback