Ed Westwick

Idag skrev jag HÖGSKOLEPROVET! woho vad stolt jag är över mig själv:) det var inte ens svårt. Ska kolla snart hur många rätt jag fick på hemsidan. Annars kommer jag få hem ett resultat också.

Gårdagen spenderade jag med Christopher och då kom jag på att han är fan lite lik Ed Westwick, som några av mina vänner antydde för ganska länge sen nu, han som spelar Chuck i Gossip Girl. Någonting är det. Jag sa det till honom och han började skratta lite för tydligen hade han hört det förrut, av sina vänner också.

JUSTE, haar ju inte sagt det. En kväll när jag var påväg hem. Tror det var i sumpan eller i fridhemsplan, kom med bussen, så var det typ fyra tjejer i min ålder alltså 16-18år ungefär, och bah började gall skrika och skrek: shiiiiiiiit det är hoon från gossip girl!!!!!!! och jag bah VAR?! haha, sa det inte högt med vände mig om. Så ser jag att dom går mot mig och bah kolla det är hon från gossip girl och började ropa på mig. Fatta inget, för jag har aldrig tyckt att jag är lik nån därifrån, men trodde verkligen att jag var hon. Minns tyvärr inte vad jag hade på mig men men.:)

-Vendelaaaaaaa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback