Loosing grip

Vem är hon?
Det gör ont, det blöder, det sårar.
Tårar rinner, tiden går.
Man väntar på någonting man inte vet. Väntar på att tiden ska läka alla sår, hur lång tid tar det?
Dagen jag förstog att du inte kommer tillbaka, var dagen jag förstog att det inte skulle bli likadant.
Stressar och mår illa. Dör inombords och ingen ser det.
Vad är det som händer... allting fallar i en stor hög. Finns ingenting att göra åt saken. Förstår inte. Förstår ingenting. Var är du? Varför går det inte att lita på dig? Varför sviker....
vem kan hjälpa, ingen, ingen... var finns allting? Frågar saker hela tiden, bortglömd och bort tappade känslor.
Ingenting fungerar, jag är ledsen om ni en dag får veta sanningen. Jag är ledsen att ni får reda på det. Det är bättre när ingen vet, det är bättre att ni inte känner henne.
Vem fan är hon?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback