Messed up

Vad fan hände? Jag kan inte gå ut med nånting med tanke på att det inte är jag som ska berätta nånting.
Det här är sjukt, vaknade timme efter timme och undrade var dom var. Fick inget sms som bekräftade det eller nånting som antydde på att dom mådde bra.

Klockan 5 nångång fick jag reda på vad som hänt, hur det låg till på ett ungefär. Försökte göra det jag kunde, alltså se till så att allt var okej.
Men ja på grund av detta missade jag min skoldag. Vilket jag fick mycket skit av. Vad skulle jag göra? Skita i en av mina närmsta vänners hälsa? Eller gå till skolan?
Visst avgörande dag, men jag tänkte att mina vänner kunde klara sig en dag och lösa det på nått sätt. Har ändå varit med och planerade att vara det ressten av veckan, men jaja vad gör man. Vet inte riktigt, men valet var ganska enkelt för mig.

Aja nu vet jag vilka mina riktigt vänner är, det är väl ungefär sånt här som avgör vilka som verkligen bryr sig och vilka som bara bryr sig om sig själva.

-Vendela, står för det jag säger.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback