Oups glömt bloggen

Eller nej inte glömt, men har varit på Gotland hela helgen. Där tävlade vi och tog ett välförtjänt silver. Gick jättebra är verkligen stolt över tjejerna. På lördagen efter tävlingen när jag även varit dommare gick jag och Carro ut till ett ställe som hette Hamnplan 5, efter en rolig middag med laget. Laget känns som en familj för mig, har alltid lika kul med tjejerna. Att vara på gotland var verkligen roligt, kul att se nya ställen.
Bilder lägger jag upp senare för jag har inte tid med det just nu, pluggar psykologi. Har även en film från Gotland som blir klar imorgon. Den betstår av tävlingen och liknande roliga händelser.

Jag hatar fortfarande hösten, den håller på att mörda folk runt om mig just nu. Fick redan på hemska saker i helgen som verkligen gjorde mig upprörd. Hoppas att det går bra för er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback