This was new

Jag har inte kommit upp till skolan i tid en enda dag på hela veckan, idag slutade det så illa att jag inte gick över huvud taget. Jag försöker ta tag i skolan och allting som jag missat, men det kommer nya saker hela tiden. Jag har inte tid för nånting men ändå gör jag ingenting. Tiden går för snabbt jag hinner inte ens tänka så är det en ny dag, eller så känns det.
Psykologi provet som jag sett fram emot att skriva och var verkligen insatt i att det skulle bra, gick väl sådär.
Jag glömde min källa hemma, så jag bara en av mina källor. Hoppas att den räcker. Pappa sa till mig idag att jag kommer att få dåliga betyg om jag inte går till skolan, för det visste ju inte jag. Vet inte alls var jag ligger i några ämnen och jag orkar inte ens må dåligt över det. Det känns som att jag blir helt tom istället för ledsen och får ångest.

Jag stressar ju jävligt mycket, så stressar jag för mycket går jag in i väggen, alltså jag bränner ut mig. Jag vet inte när man ska sluta, jag undrar om det är det som hänt mig nu. Att jag stressat alldeles för mycket angående gymnastiken, min roman och skolan? Dessutom har väl saker utanför detta gjort mig stressad. Har verkligen ingen ork längre, förstår inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka. Hoppas verkligen att det kommer snart :)!




Vendela Söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback