GALET SEG

Fan jag somnade... när fan somnade jag igår? Har ingen aning, vet bara att jag var uppe sent. För imorse väckte mamma mig och påminde mig om att det var gymnastik träning. tjoho?
Så jag gick upp och åkte till träningen iprincip. Därför är jag galet seg idag!

Emma körde flickis salto, på tumbling och även flickis flickis salto på luftgolv. Skit bra jobbat , riktigt snygga volter också! Lite tråkigt att jag inte har nån film på det.
Linnea körde en flickis salto, och massa snygga skruvar. Duktig lillasyster!
Sandra körde flickis salto, massa flickisar och dubbel volt (ingen perfekt landning men what the hell)!
Linda körde flickis salto på tumbling och luftgolv. Hon körde även helskruv på trampolin och halvskruv på trampett.
Lilo körde flickis !
Alitzel körde handvolter som vanligt :)


JAA, sen åkte jag till stan och kollade på Carro... hmm låter bra. men ni får se vad jag menar när ni också "kollar" på henne haha! Hon var med Paoui (eller hur dom stavar det).
Trevligt. Där köpte jag en hårinpackning, tyckte faktiskt att det behövdes. Det var B5 vitamin och luktade grapefrukt. Det var för torrt och skadat hår. Hoppas på att det fräshar upp mitt nyfärgade hår !
Faktiskt kampanjpris kostade bara 59 kr! (den hette PhO typ? orkar inte ta upp den).




- Vendela S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback