HEJ!

Hej hej hej!!!

Igår var jag och firade min bästa vän Paulina som fyllde 18 år! :) Vi var först hemma hos henne, där vi drack lite vin och hon öppnade presenter. Sen gick vi och åt på östermalm på nått thailändskt ställe. Det var god mat, kändes verkligen som att man var i thailand, inte för att jag har varit där. Men det var seriöst 40 grader där inne, tur att vi satt vid fläkten haha som vi inte ens fick ha hela tiden, men men.

Sen gick vi till the bridge där Mirka tydligen var lite VIP, och Paulina och marika hade VIP kort vilket jag glömde att ta i slutet av kvällen. Så vi gick före i kön mycket nice, men a sen stog jag inte med på VIP listan för den var dåligt uppdaterad, men vakten sa att det inte spelade någon roll så jag kom in utan att betala i alla fall hihi !

Där fick vi ett eget bord och kvällen var lyckad för paulis hade kul :) hihi!



SLUT! - Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback