Vilken dag!

Idag har det hänt sjukt mycket och sjukt lite. Jag och Carro har varit busiga som vanligt.
Igår var vi på Jonas träning och kollade in Järfällagymnsterna, själv tillhör jag och Carro GK Hermes. Så det var kul att se, dessutom har dom en enormt stor sal, med massa olika redskap. Det var som att komma till en gymnastik dröm, mina tjejer hade älskat det!

Idag försov jag mig till spex fotot, så jävla illa, har inte vart med på ett enda spex foto i hela mitt liv nu.Det är ju kul...
Sen missade jag mitt jobb, skulle vara vikarie i en förskole klass. Är så besviken på mig själv eftersom att de verkligen räknade med mig. Sen hade jag en SYV tid för att få vägledning om vad jag ska göra efter gymnasiet som jag också missade. Sen hade jag ledarskaps prov, som inte alls gick bra, min hjärna bara snurrade och orden som jag försökte skriva kom inte ut. Jag lovar att hon skrattar när hon kommer läsa mitt prov, vet inte ens vad det står. HAHA.

Sen kom pappa, Linnea och Leo och hämtade mig efter att jag fått en present av Carrie, så gulligt!!!
Det var en svart klänning som var tight upptill och föll sedan ned för sidorna. Det var paljetter på klänningens undre del och en vit stor rosett under bysten. Jätte jätte fin! Har bild på den som jag ska lägga upp sen :)!

Sen sov jag heeeeeeela dagen och vaknade klockan tio. Mamma säger att jag fortfarande är sjuk och jag tror på henne, eftersom att jag hostar helt tiden, har fortfarande ont i kroppen och mår illa 24/7. Dessutom sover jag så mycket och har ingen ork i kroppen.

Jag missade träningen idag, men här är ett videoklipp från när tjejerna tränade i söndags:). <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback