Hej, Länge sen!

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte alls är bra på att uppdatera nu för tiden. Men det är väl lite så det blir när man har kommit hem från Grekland och sen åkt till Halmstad på gymnastik tävling och sen suttit och bokat student lägenhet. Terminen börjar antingen den 1 September, eller den 27? Bra att jag vet och har fått information?
Nej min skola är riktigt seg på att skicka ut information, och inte är det väl min uppgift som elev att behöva be om det? Aja, är det 27 September som det börjar så behöver jag inte vara ifrån Paulina lika länge i alla fall, vilket är skönt. Blir rädd av tanken att behöva bo ensam, jag är så sällskapssjuk!
Lägger upp lite bilder, för att jag inte har uppdaterat så bra. Lägger upp gymnastik tävlingen också: SOM VI KOM 2a I!!!!!!!!!! Den andra bilden är från Rhodos 2010 och den sista är från bröllopet i Turkiet 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback