Hemma

Nu är jag hemma i kalla och tråkiga Sverige. Eller ja, solen skiner, men det är inte varmt. Inte när man är van vid Turkiets värme.
Men jag åker faktiskt iväg snart igen, tro det eller ej. Ska bli så jääävla skönt. Sen efter det, bär det av till London tjoho! Jag har många underbara händelser att blicka fram emot. Ska bli skönt att lämna Sverige med alla dess wannabees.. Med det menar jag att det är så typiskt irriterande svenska människor att tro att de är så himla speciella, sen när de upptäcker att det finns andra människor ute i världen så blir de alldeles till sig och undrar varför inte just han eller hon är speciell längre.
Snälla det finns mer än bara ni där ute, ni betyder inte i den verkliga världen.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Vendela! Kul att du har en blogg!

Ännu bättre att du upptäckt samma sak som mig. Det finns SÅÅ mycket folk här i världen, men det är ytterst få personer som verkligen betyder någonting i längden. Familjen tex. ;)

När flyttar du till London? Kram!

2010-08-01 @ 15:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback