Idag...

Var jag helt slut, kunde inte sova på heela natten. Eller det blev kanske någon timmes sömn men inte mer än så.
Paulis hade inte heller sovit på hela natten, konstigt. Så vi satt i många timmar med varsin kaffekopp i handen och skrattade åt fan ingenting som alltid. Men det blev också att vi satt och stirrade in i väggen. Undra varför det kan bli så? Att kroppen är jättetrött, men att man ändå inte kan sova?
Aja, sen drog vi ner på stan till John Chris, där vi åt. Efter det besökte vi Carro, som jag typ gör varje dag nu haha. Hon jobbar på Sandys - T-centralen. Vi tog en latte där, sen hem, lägga sig och dö i sängen (äntligen sova haha) och nu sitter jag här.

Missade gymnastik träningen... sorry tjejer!

(Jag har aldrig märkt att det ligger en topless tant i hörnet på den här bilden förut?!) hahaha, men härlig är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback