Friday

Det går inte att ladda upp några bilder på min dator, vilket är oooootroligt irriterande. Det är därför som det aldrig kommer upp några bilder nästan nu för tiden. Tråkigt , tråkigt.

Dagen såg inte riktigt ut som jag hade planerat, hade planerat att antingen vara hemma och sova ut eller dra ut nånstans med ett gäng vänner. (Lutade åt att stanna hemma .)

Efter skolan åkte jag hem till Carro och kollade på vampire diaries, den var faktiskt bra! Var lite kritisk mot den, då jag tyckte att den härmade twilight saga. Visst man kan se likheter, men även mycket som inte var likt.

Efter det åkte jag hem och några timmar senare åkte jag till fridhemsplan för att träffa Denise, John och Julle. Vi spelade biljard och jag sög såklart. Jag har aldrig spelat det förut! Var jättekul att träffa dem, jag träffar inte dom så mycket längre vilket är synd. Men när man väl träffas är det som att man aldrig har varit ifrån varandra, man kan vara sig själv.  
Tack för ikväll! 

GOD NATT! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback