Verkligheten

Eller verkligheten... är det så det heter?
Nej jag kan inte riktigt förstå den här helgen. Jag tänker behålla helgen hemlig som vanligt. För jag tycker inte att det är nödvändigt att ta upp det som man gjorde. jag menar jag kan lägga upp bilder och berätta att vi hade det jätteroligt.
Söndagen och måndagen blev till en och samma dag , därför att vi dygnade.
Jag har ont i huvudet och känner inte riktigt att jag har kommit tillbaka från Riga än. Men det kommer nog snart.
Kan inte vänta till sommaren nu. Jag längtar som fan.
Det känns inte riktigt som den sommaren som jag spenderade utomlands med vänner i över två månader och dygnade för att flyget gick mitt i natten. Den kvällen kändes som den längsta någonsin. Den bästa någonsin också. Allting var så enkelt. Men ändå inte, önskar att jag kunde få uppleva en sådan sommar igen snart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback