yeah

HELLO!

Jag hade ett bra nyårs firande kort sagt. Har inte kommit åt bilderna än som ligger på facebook. Men det ska nog gå att ordna så att man kan få se dem snart.
Igår somnade jag typ vet inte ens när, vet inte ens om jag somnade helt. Men i alla fall, så går jag upp typ skit tidigt på gymnastik träning (nej vi har inte lov, vi har ALDRIG lov). Sen måste jag vara med på styrke träningen..
Träningen håller på i drygt tre hela timmar!
Sen kommer jag ju hem och är helt slut så jag sover till typ fem.
HAHA värsta detaljerat, men i alla fall slutade med att jag gick och såg AVATAR på bio med Linnea och Kajsa. It was goood!

Måste också till lägga att jag längtar som faaan till LONDON! Ska bli helt underbart.

- VENDELA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback