Badbåt

Idag har jag spenderat hela dagen på en båt! Båten åkte till många olika vackra stränder där man fick hoppa av och bada, har åkt den förut så jag kan hela turen utantill. Men det är alltid lika roligt och härligt. Jag låg längst fram i båten på däck och solade medan vi åkte fram på havet. Min syster var duktig och tog lite bilder. Jag tror att jag klarade mig från att bränna mig idag faktiskt! HAHA

Igår var vi ute jag, Linnéa A och gänget som är här nere. Det var kul, men en pinsam sak hände dock... Helt plöttsligt köper en kille in 17-18 rosor till mig! TILL MIG! Som såklart blir helt paff och inte vet vad jag ska säga, jag har nämligen någonting emot romantiska killar, eller jag tycker bara att det blir så pinsamt. Som nu till exempel, alla runt omkring stannade upp och kollade när jag fick min stora  bukett rosor, och gjorde ljud som: aawwww.. medan jag bah, eeeehhh thank you! hahahah, de som känner mig förstår antagligen hur jag såg ut!









Jag och kajsa lekte bodybuilders






Veronica och Jag hoppar från båten hahaha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback