Hey hoe, lets go!

IIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Är så yber taggad att komma iväg till solen nu. Alla åker ner nu och jag ser så många underbara bilder!
Kom ju som de flesta vet precis hem från England och nu bär det av igen! Ska bli så underbart skönt att få komma iväg. Jag kommer att få riktig utomlandskänsla när jag är där. LOVE IT!
Jag ska ner till Turkiet- Bodrum, som de flesta år. I år är det bröllop nämligen och då är det ett måste att åka ner. Ska bli jätteroligt att se bästa vännen i en vacker klänning. Hoppas att dagen blir fantastisk.

Någonting som är liite tråkigt, är att det antagligen inte kommer bli mycket festande för min del. Då planerna med vännerna blev ändrade pga, sommarjobb osv. Men jag har hört att det sker mycket roligt på bröllops efterfester? Är det sant? Har aldrig varit på bröllop i denna ålder.


Kommentarer
Postat av: The bride

aaah vendela!! haha den dar bilden ar priceless! haha

vi ses snart basta van! jag aker ner dit pa kvallen var ı ankara och hamtade klannıngen ıgar!!!

excıted!!!

luuuv u

2010-07-12 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback