Inte skrivit på länge

Jag har hunnit göra rätt mycket saker sedan jag skrev här sist. Nu är väl den största händelsen att jag har varit i London. Hihi hemlig info där! Eller egentligen inte, men jag vill som alltid inte säga någonting innan det är bestämt, klart och bra. haha

Jag har precis kommit på hur underbart bra mitt liv är egentligen. Men en sak som jag kan sakna ibland är att ha en person i mitt liv som jag kan ringa när jag vill och som jag kan träffa när jag vill. Ibland känns det som att någonting saknas, men det kan ha att bero på alla människor som kommer och går i ens liv.
Det kan jag säga utan att mena att mina vänner inte är de mest underbara i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback