Kusinernas sista middag

Idag var jag trött på morgonen och sov till typ tjugo över tolv, vilket kanske var tur för de rengjorde poolen och hade därför hällt i massa klorin i vattnet. Pappa visste inte detta för att han var uppe tidigt på morgonen med Leo för att bada. Därför dök han i bland massor av klorin, faktiskt farligt :P hahaha men det var ändå så komsikt! När han var i luften av sitt dyk skriker alla som jobbar på hotellet NOOOO NOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHA, jag sov ju, men jag kan tänka mig hur det såg ut.

Vi låg alltså nere på plattformen vid stranden och badade i havet idag. Sedan gick alla och gjorde sig i ordning för att vi skulle äta en sista middag vid plattformen med våra kära kusiner. De åker nämligen hem imorgon, vilket även min farmor gör. Kommer att bli väldigt tomt men jag har ju bästa vännen kvar här nere. Imorgon flyttar vi alltså in i lägenheten :)! Ska bli skönt faktiskt, jag har aldrig bott på hotell här nere och jag kan inte säga att jag får samma känsla av att vara här som när jag bor i längeheten. Det blir mer riktig utomlandskänsla där och man kan verkligen koppla av. 

Imorgon tror jag även att jag hänger med till aqua park, om jag orkar :P haha! Men det kan ju bli kul! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback