HEMMA!

Okej , jag har inte kunnat uppdatera någonting. Det beror på att jag var magsjuk i tisdags! Tränade hårt med gymnastik laget precis innan jag blev sjuk, vi hade bokat in en tid i enskede hallen, så vi var där helt ensamma som en liten lov träning. Men aja , magsjuk var jag och dessutom hade jag hög feber. Och såklart träningsvärk! Men på onsdagen mådde jag mycket bättre på kvällen och bestämde mig för att träffa Paulina och hitta på någonting.  (mamma tyckte att jag var galen) Men vi har så sällan lov, då är det ju inte kul att bara ligga hemma och vara sjuk...inte för att man kan bestämma när man vill sluta vara sjuk men aja.

Vi fikade , skrattade och snackade massa, som alltid. Sen tittade vi på film hos henne. Dagen efter drog vi ner på stan efter att ha tagit en lång sovmorgon. Det slutade med att jag tvingade henne att kolla på Prins Caspian, eller Narnia 2 om man vill kalla den så. För att prins Caspian är ju så dödligt snygg, yes han är min lilla hemliga dröm prins. hihi, passande PRINS CASPIAN. Men vi såg också, Benjamin Button, den var bra faktiskt, men mycket sorlig, man fick verkligen följa med genom hela hans liv, vilket var mycket rörande.

Dagen därpå är alltså idag, nu är jag hemma och är seeeeeg as hell. vet inte varför men men. Juste, fikade med Carro på Sandys lite fort (kaffe maskinen är lagad nu) , men jag orkade inte sitta där länge, sååååååååååååå jaaaaa nu är jag hemma : ) Bild på prins caspian måste visas!!!! Men inte just nu tydligen för datorn är lite konstig. , får återkomma med det !


  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback