När ska jag bli frisk?

Nu sitter jag här framför datorn och velar lite angående om jag ska beställa hem lite saker till studentskivorna...hmm..

Jag är fortfarande ganska sjuk. Av någon anledning, sprang jag runt på stan idag ? Dum... jag borde ligga i sängen när jag inte är i skolan, annars blir jag aldrig frisk. Men aja, sån är jag! Nu hann jag äntligen köpa Linnéas present, hon fyllde 19 år i lördags och det firades med en trevlig fest hemma hos henne :). (jag gick såklart trots min förskylning, ville inte missa her day) hihi .

Träffade Paulina en snabbis med Carro för att hämta upp skivbiljetter idag. Träffade Jackson som har blivit liite större nu, så himla söt!

Såg på Håkans Bar, ååhh sommar.... jag som redan har mina kärleks känslor för sommaren, de blev bara större av att kolla på hans bar i Thailand ! Haha, baren däremot gick väl inte så bra, lycka till nästa gång Håkan!

hmm ska jag beställa?? .......... A jag gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback