WIIIIIEEEO!

Snart är det söndag och då är det min första studentskiva någonsin att gå på! Det är Johannas. Jag, Johanna och Paulina ska vara avatarer ; D haha, måste ta massor av bilder och visa hur vi såg ut sen! 
När vi ska vara avatarer ska vi ha: 
En tight blå klänning.
Blå strumpbyxor. 
Blå kroppsfärg, (inte helt täckande, lite hud får synas) Vi ska göra mönster och streck i ansiktet och på kroppen.
Blå glitter ögonskugga i fina mönster i ansikte och kropp. 
Små diamant stenar från make up store i ansiktet. 
Skor, spelar ingen roll, vi tar bara några som vi vill ha. 

Jag skulle lägga upp en bild på Benjamin Barnes (Prins Caspian) förut, men då fungerade inte datorn. Så jag lägger upp en bild nu istället: aahh... han är så perfekt och han är min så ni vet, tänkte bara visa min pojkvän.

  
Kommentarer
Postat av: Paulina

du vet vem han är liiiiiiiiiiiiik !

2010-03-18 @ 21:30:55
URL: http://paulis.devote.se
Postat av: Vendela

meeen hahaha neeej!! Han är inte min drömkille :O

2010-03-20 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback