Hemma igen!

Min lilla mini resa var jättemysig! Jag gillade verkligen Malmö. Trots att staden inte var så stor så var det ändå en så mysig känsla att gå runt där. Vet dock inte var folk har fått grejen om att alla är så mycket trevligare där nere ifrån?
Jag och Paulina träffade en tjej som jobbade i pressbyrån som var så otroligt dryg!!! Det stod en gammal tant framför oss i kön som frågade om butikssäljaren ville ha hennes små kronor typ, så säger btsäljaren : Vad ska jag med dom till? (Jättedryg röst) Tanten: Ja.. Jag vet inte. Btsäljaren: Inte jag heller! 
Sen är det vår tur och då hånskrattar hon åt oss och kollar snettt ?!?! MAN BAH VAD ÄR DITT PROBLEM!?!
Sen var vi ute och skulle ta ett glas vin, observera att detta är på en tisdag och att det inte var många ute, då frågar dom hur gamla vi är. 19 säger vi, vill du se leg? Nee, men ni är för små, det är 23 här. BARA för att jävlas typ! Säkert för att vi var från Stockholm. Sen säger han, gå in och köp istället. Så gör vi det och det är inga problem.. lite konstigt. Tycker att folk ska sluta upp med det där ryktet. Jag känner inga dryga personer i Sthlm i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback