Hjälp!

Fick just lite panik över att jag åker på måndag, det blev så random ! Okej jag som har tjatat på att någonting helt random ska inträffa borde väl inte klaga haha! Men nu undrar jag om jag har en bag till att packa i och vad jag ska packa? Det får bli till att packa och tvätta imorn.

Har varit helt slut denna dag. Träning från 14-17, sen fika med Paulis och Mirka. Hälsat på Carro en snabbis och sen hem, helt dööööd! Sitter här och funderar på varför jag inte går och lägger mig?
Över energi antar jag.
Igår var vi ett gäng hemma hos Tobbe och Carro. Tänkte inte stanna längre, men blev kvar hela kvällen. Det var kul att träffa Linnea och Erika som jag inte har träffat på ett tag nu.

Måste bara visa lite resultat av min nya mascara. Jag använder för tillfället Loreal- Volume Million Lashes.
Det är den nyaste från Loreal och har en gummiborste som är jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback