I wish you the best

Detta är säkert en av miljoner gånger som jag säger detta. Men nu lägger jag ner. Det är inte värt det.
Jag kan inte lägga ner min tid och le mot världen när jag inte får någonting tillbaka. Man tycker att jag borde ha lärt mig nu. Men tydligen inte. Jag önskar dig all lycka i framtiden, detta säger jag för att jag antagligen inte kommer att finnas i den.

Till någonting som fler förstår än bara jag. (hehe)
Igår var jag på stan med Carro och gick runt och kollade. Sedan åkte vi direkt till gymnastiken och tränade från 18.30 - 21.30. Vi fixade oss sedan i gymnastik hallen. Haha när man måste fixa sig för en utgång i gymnastik hallen inser man vilken stor del gymnastiken är av sitt liv. Sen drog jag och Carro och mötte upp Paulina. Vi gick till sogni och satt där länge. Sedan kom även Tobbe förbi. Vi skrattade och hade det super mysigt.
Sen gick vi vidare och som vanligt hade vi inte någonting inplanerat då kvällen tog sin början. Men det blev lobby i alla fall. Kvällen var lyckad !

Snart ska jag ut och äta middag med min bf!
Ha en fin lördagskväll
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback