Mår inte bra

Fan också.. Jag mår illa.
Tror att jag börjar bli sjuk, eller så är jag nervös över någonting.. Men vad skulle det vara?
Jag antar att det är för att jag inte har en aning om vad som skall hända här näst.
Jag åker till Gotland i helgen och tävlar med laget. Ska bli kul! Varje gång som jag har åkt till Gotland så har någonting dåligt hänt. Jag minns första gången som jag var där tillsammans med fyra kompisar i sjuan. Väärsta bantningslägret, jag gick ner 7kg på den resan. Riktigt illa. Johanna åkte in på sjukhuset, vilket även två andra gjorde. Vi grät och bröt mot lagar. Allt finns på film någonstans, jag undrar verkligen var.

Förra året när vi åkte till Gotland gick jag och Carro ut på krogen efter att ha kommit tvåa i en tävling. Detta slutade inte bra. Varken jag eller Carro mådde speciellt bra under den tiden och blev rätt så fulla. Carro blir fullare än mig offcourse och bestämmer sig för att vi ska gå hem. I regnet. När det blåste skitmycket från havet och det var jääääääättekallt! Jag visste inte hur långt det var hem, vilket Carro gjorde. Efter att ha gått några meter frågar jag, kan vi ta en taxi? Carro säger neeej, vi är snart framme.
Vi går dessutom med två killar som ville följa oss hem.... blääääääääääääääääääää! aa en av killlarna blev sur då han insåg att han hade gått hela den biten för att jag skulle säga hejdå kul å ses! Den andra killen sov utanför vår dörr... INTE IGEN! Ush får ångest av att tänka på det.

Undra vad som kommer att hända i år. Tror nog att jag hoppar över utgång faktiskt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback