Like it

So much for my happy ending?

Okej lite frågor och svar om mig:
Vad heter du? - Vendela Linda Maria Söderberg

Hur gammal är du? - 19 ..

På fritiden gör du? - Tränare för ett gymnastik lag för tjejer mellan 15-21 och sedan mer gymnastik, träffar mina underbara vänner och självklart skriver jag mina romaner ! Lovely

Blir glad av- Gymnastiken, där kopplar jag av allt.

Kär? - HAHA, nej. Skulle vilja se den personen som kan få mig att bli kär igen.

Vad är viktigast hos en kille, personligheten eller utseendet? - Åhh, såklart att jag vill säga en blandning. För jag skulle nog inte kunna ha ett förhållande med en riktigt ful kille, men samtidigt inte ha ett förhållande med en idiot. 

Närmaste vänner? - Paulina, Linnéa A, Carro, får jag säga.

Uttryck eller ord som du alltid säger - ...ne jag skoja! , Schysst, (ett lite speciellt namn), jävla helvetes äckel(eller nånting liknande), yeah yeah!!!!!

För att vara ärlig så hatar jag att svara på frågor. Detta för jag inte vill ha personer för nära inpå. Är lite rädd för främmande människor. Så var glad för de få som jag har svarat på! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback