Systers dag

Grattis Linnea, 17 år!!
 
Idag började jag dagen med att gå upp jättesent. Jag sprang och köpte present till Linnea (lillasyster), sen firade vi henne tillsammans med vänner och familj.
Nu har nästan alla gått hem och jag sitter och funderar på vad jag ska göra nu. Kanske en fika med några vänner eller bara ligga hemma och dö. Eller så kanske det skulle vara bra att plugga... ush mår illa när jag tänker på att plugga. Men ja, vi får väl se vad som händer.
Hej så länge!

(syster påväg till en extra gymnastik träning haha)


Kommentarer
Postat av: Paulina

gick du upp jättetidigt :P ?

2010-09-13 @ 20:10:04
URL: http://www.newfashion.se
Postat av: Vendela

OOOJJ hahaha, jättesent ska det ståå ju!!

2010-09-14 @ 01:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback