Upptagen

Har varit stressad i tre dagar nu, har saker att göra hela tiden nu från ingenstans!
Har knappt varit hemma nånting, har sprungit omkring på stan tre dagar i rad nu av olika anledningar och med olika ärenden.

Jag är också stressad för att jag har dåliga vibbar från en viss person. Det känns som att denna person går runt och säger saker om mig som inte är sanning..? Typ för att höja sig själv och visa för andra hur bra denna person är. Men sanningen är att: Om ni hör saker så lyssna inte på den personen.... (hur fan ska folk förstå när jag skriver så?) men om ni förstår så lyssna inte. Personen snackar alltid skit!

Imorn ska vi fira Paulina med middag och utgång, kmr bli galet roligt!!!!

Ska försöka skriva imorn, 
Puss så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback