I want to kiss you, but if I do, than I might miss you

Inte förrens du själv börjar oroa dig över nånting, kommer saker att börja gå fel. Du styr mer än du tror på egen hand. Det finns mycket som jag oroar mig, men som egentligen är helt onödigt och bara tar upp massa tid för mig.
Do not worry so damn much! Kan inte alla tjejer bara älska sig själva och stå upp för den man är.
Jag önskar att det vore så enkelt och trots att jag skriver det, så är det svårt att tro på vid många tillfällen.

Jag vill kunna förmedla allt till dig och veta att du tar in det. Tror på mig. För det handlar så mycket om DIG och inte om honom eller om henne. Du måste själv komma fram till en slutsats, utan att tänka för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback