Stupied

Jag hatar tröga människor, förstår verkligen inte hur folk kan vara så tröööööga ibland. Orkar verkligen inte det.
Nu trodde jag att du förstod precis, sen visar det sig att du inte alls gör det. När man tar avstånd och säger som det är, så finns du där. Sen när man går in i det som jag alltid gör, så antar du att det är okej? (Sorry att ingen förstår vad jag skriver nu) Eller så handlar det bara om att du backar. Man märker vilka ens riktiga vänner är ibland, vilka som alltid finns där, alltid förstår och alltid ställer upp. Jag ifrågasätter din närvaro.

Hatar att snön är tillbaka, det är ju verkligen snöstorm ute hela tiden! Vill ha sommar nuuu...
Tidigare idag var jag och gymmade med Carro på hennes gym idag, Eriksdalsbadet, det var skitbra!

JAJAJAJA! Har inte bestämt mig för vad jag ska göra ikväll, men hoppas att alla andra får en bra fredag!


(hahaha, behövde ett skratt, Jag, Syster, Kusin <3)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback