Fixar mitt rum

HEJ!
Jag håller på att fixa i mitt rum. Skulle ha åkt till Ikea idag, men jag missade min skjuts så mamma och Tessan åkte utan mi HAHA! Det är min mobils fel, den stänger av sig själv lite som den vill. Ungefär som att den går och lägger sig när den är lite trött eller nånting. Okej onödig jämförelse? Aja.
Det kommer att bli jättefint och när allt är klart här så vill jag bjuda över några kompisar och typ ha chillkrök eller nånting! Men det får jag ta tag i senare.
Ikväll ska jag ut en sväng och se vad Stockholm har att erbjuda mig och mina vänner! Mer om kvällen uppdaterar jag antagligen imorgon. För min syster har varit såååå himla snäll och lånat ut sin bästaste kamera till mig!
Var länge sen som jag tog bilder på mina utekvällar.

Aja, ska nog börja fixa mig nu!

(Slänger bara in någon opassande bild, lite härlig ändå, trots mitt osminkade ansikte.
från Turkiet i somras)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback